Första artikeln, check!

Hemkommen efter att ha tillbringat 12 timmar i skolan idag. Ja är inte livet härligt?! Men varför klaga, har faktiskt ganska roligt i skolan just nu. Min sista lektion var fotoklassen, 5 timmar mellan 5-10 på tisdagkvällar, men nu börjar den äntligen bli rolig när vi får börja gå ut och fota under lektionerna!
Min första artikel för skoltidningen The Channels ligger nu uppe på deras hemsida, ni hittar den här: The Channels
Imon kommer även pappersupplagan ut på skolan, så ni här i SB, glöm inte att plocka upp ett ex! :) Tycker det är så himal kul med journalistik, och jag börjar gilla skrivande journalistik mer och mer, men jag vet att det jag vill syssla med är TV journalistik, typ reporter.
Imon är det skolan på förmiddagen, sen på eftermiddagen ska jag och Ross ha disneymaraton, eller i alla fall sen en eller två filmer och laga mat ihop, ska bli kul!
Visar lite bilder från helgen, och fotoklassen idag.

På Beverly Hilton i fredags

Jesse frian till mig med min egna ring haha

Tina och Therese i skolans cafeteria innan foto

Anton chillade i kassan...

Medan Ian åt en macka

Jag ville inte vara med på bild...

...Men Tina lyckades övertala mig

kan ni gissa vad detta är för något?



Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt bra Anna :) Läste även den andra om hjärnhinneinflammation! Tycker båda är jättebra skrivna. Ska nog bli en journalist av dig ;)

2010-09-16 @ 11:23:07
URL: http://evelinaallgulin.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Evelina! :) Den om hjärhinneinflammationen har jag inte skricit dock, utan den var jag bara med och bidrog till, men tack ändå! haha ja jag hoppas ju det, eller TV reporter är du målet :)

2010-09-17 @ 01:01:16
URL: http://annichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0