Helgen som var

Helgerna går alldeles för fort!! Redan söndag igen och jag har precis skrivit klart min andra artikel till The Channels . Var och kollade på killarnas match i fredags kväll som de förvrigt vann! Det var kul att titta, men KALLT. Nästa gång ska jag ta på mig jacka och Uggs för det funkade inte med bara tröja, kofta och byxor. Innan matchen var det grillning hos Andy, Ian och Ricky. Riktigt mysigt och gott! Blev även en sväng ut till IV för första gången denna terminen. Säga vad man vill om IV men jag känner att min tid där är förbi. Det kan vara kul en gång per termin kanske, men inte mer. Jag överlåter det till andra istället.
Lördagen fortsatte i pluggandets anda hemma hos Andy, sen åkte jag och förfestade hos Michael med hans sköna roomies och Pierre som spelar i fotbollslaget. Det blev först Blush, sen Tonic och sen gick jag vidare själv till Statemynt där Mike spelade dubstep sista timmen och han hade tidigare sagt att han ville att jag skulle komma förbi och det gjorde jag! Dansade loss sista timmen där tillsammans med John innan det stängde. När jag skulle gå hem sen från State till mitt hus (det tar 5 min) lärde jag mig att jag aldrig mer ska gå den vägen själv på natten trots att jag gjort det flera flera gånger och det vart lugnt. Men denna natt så bestämmde sig en creeper att stalka mig nästan hela vägen hem och börja trakassera mig sexuellt och ställa sig framför mig utan att flytta på sig. Jag ville inte göra han upprörd för då vet man aldrig vad han hde hittat på, men jag sa bestämmt men snällt till att han skulle sluta följa efter mig och gå åt andra hållet annars skulle jag ringa polisen. Var riktigt läskigt. Kom hem, och där var Ray, jag skakade och var lite i chock. Men jag fick tröst av Mike som kom förbi sen. Han mådde så dåligt av att jag inte hade sagt att jag skulle gå hem och gått själv, och att han inte hade följt mig hem, men jag klarar mig själv tänker jag alltid och jag har gått den vägen hem så många gånger. Skönt att han kom i alla fall och höll mig sällskap.
Ikväll ska jag på bio med Therese och hennes kompisar och se Easy A.


Andy och Ian spelar beer pong

Catarina och Annie

Roy sköter grillen

Jag och Ricky

Dance

Brilliant

Fire

Me

Ricky och Jimmie

Gammal bild på Mike när han dj:ar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0