I was a dancer all along

Igår dansade jag. Mycket. Sen i morse vaknade jag jättevarm och svettig för det var 30 grader ute och solen stekte in i mitt rum. Härligt! Nej inte så kanske, men skönt att det har blivit varmare i alla fall. Jag har funderat på att flytta ifrån det stället jag bor på nu för jag irriterar mig en del på det. Fast jag kommer inte flytta. Men saker jag irriterar mig på är:
  • 30 åring som inte kan städa efter sig
  • 30 åring som aldrig bidrar med något i huset som toapapper etc
  • 30 åring som flyttat in i VÅRAT vardagsrum och gjort en studio i det och i princip anväder det som sitt rum utan att fråga oss andra först.
  • 30 åring som inte tar ut sopor
  • 30 åring som inte STÄDAR igen
Jag tycker att om man är 30 så bode man åtminstone veta hur man städar och diskar efter sig utan att man ska behöva säga till?!
I vilket fall som helst, jag ser fram emot den dagen jag kan ha min egna lägenhet i LA och få göra som jag vill med den för nu stör jag mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0