Labor Day

Måndag idag fast vi har vart lediga eftersom det är Labor Day vilket betyder att alla är lediga idag.
Vaknade upp vid 11 och märkte att jag hade somnat med kläderna på igår kväll. Var väldigt väldigt trött. Gjorde något igår som tog emot men som var tvunget. Det är jobbigt att behöva göra någon besviken, men en del saker vi inte överens om, och det var bara effort från ett håll. Det är aldrig roligt att se någon vara nere, men ibland måste man göra saker man inte vill. Du är världens gulligaste, men tyvärr är vi på olika stadier i livet just nu, och du vill andra saker än vad jag vill.

Har vart hemma hos Andy och Ian hela dagen där även Therese var. Vi har haft jättemysigt, pratat, spelat gitarr, och det bästa, lagat tacos! Satt ute i solen och hade det underbart. Gillar sådana dagar. Vi inhandlade även en av de tjockaste, och största gurkorna jag sett!
stooooor gurka

Andy och Therese


Andys hoppbild...han har vuxit på längden!

Jag och Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0