Lång dag imon

Efter att ha läst 3 timmar historia så är jag trött i ögonen nu. En del grejer är jätteintressanta, men en del är bara så tråkiga så man vill stänga igen boken och göra något annat. Av någon anledning så går det inte att gå inte på skolans hemsida där jag ska göra mitt historiaquiz, kan det bero på att det är strömavbrott där?
Idag blev det även bestämmt att vi sticker ner till Newport Beach i helgen och hälsar på Erik. Vet inte vilka dagar det blir än, men kul ska det bli! Dock måste jag plugga där nere också eftersom jag har en deadline tidigt på måndag morgon. Men att plugga i ett beach house är väl aldrig fel?!
Imon väntar en lång dag. Tre lektioner på raken på morgonen fram till 2, sen ett möte, och sen plugg och på kvällen ska vi ut med Lynn en sista gång innan hon flyttar till Santa Cruz på fredag. Kommer sakna henne!
En härlig bild från i somras med hela högen! Lynn i ringen med keps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0