Love Hurts

Ja, kärlek gör ont ibland. Det är bara att inse att det inte finns några enkla vägar. Det är tråkigt för de som blir sårade och det gör ont i mig att se personer bli sårade. Varför ska det göra så ont? Att spela ett spel tror jag bara är en myt i slutändan för tycker du om någon tillräckligt mycket tvekar du inte på ditt val, men samtidigt så måste man nog ge lite space in between. Men händer det så händer det, kärlek är ju oforutsägbart.

Min helg har i alla fall vart bra! Har haft riktigt roligt och det var skönt att inte behöva dränka mig i plugg som förra helgen. Istället har jag kunnat njuta av det VARMA vädret, det har nästa vart för varmt, och kunnat gå ut och så klackarna i taket. Det har ju vart West Beach Festival denna helgen i SB, och jag var på den förra året ochhade jätteroligt. Men i år var den inte ens på West Beach, den var inte lika stor, och enligt många inte på långa vägar lika bra. Känner mig glad att jag inte köpte biljett. Lineup:en var inte alls detsamma som förra året på långa vägar. Tråkigt, för det är en sådan bra idé! Men denna staden tänker inte på att folk ska kunna ha roligt...Söndag kväll och jag ska läsa lite tråkig historia och äta innan jag tittar på Ensam Mamma Söker och Hell's Kitchen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0