Riktiga köttbullar

Oj denna dagen/kvällen kommer bli lång. Har precis duschat efter att ha kommit hem från skolan och ätit. Avnjöt en middag bestående av de godaste köttbullarna jag hittat i en amerikans mataffär, närmare bestämmt på Trader Joe's. Kokade lite pasta till det och drack ett glas mjölk. Mums. En del tycker det är konstigt att jag dricker mjölk till maten men det är så fruktansvärt gott.
Nu har jag massa att plugga ikväll. Har en eng essay att skriva klart, 1 quiz i historia att göra, och helst ska jag försöka göra lite på min historia essay också. Imon ser dagen exakt likadan ut plus att jag har lektion fram till 10 på kvällen. Ja är inte studentlivet härligt...hehe. Det känns som jag har massa annat att göra också men det kommer jag nog på senare eller för sent haha.
Sen vill jag även prata om något allvarligt. Hur sjutton kan vi låta Sveridemokraterna få så många procent i valet och en roll som vågmästare? Åkessons politik är ren rasism och även om han försker vända det till att det inte är det så är inte fallet sådant. Han vill bedriva en politik som inte går hand i hand med demokrati och mänskliga rättigheter.
Jag tycker synd om de som går på hans propaganda och hoppas att alliansen och Moderaterna inser detta och inte kommer bedriva något slags samarbete med SD. Vart är vårt land på väg?
Samtidigt vill jag gratulera Alliansen till ett starkt val. Har tyvärr inte kunnat följa det jättenoga men de verkar ha gjort en bra kamapnj.
Back to the books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0