Sa var det helg igen

Maste fors saga TACK till de kommentarer jag fick pa det forra inlagget, kul att ni gillar mina bilder, och kul att ni kommenterar!
Just nu sitter jag i datalabbet pa skolan och vantar pa att vi ska ha redaktionsmote med skoltidningen. Jag ska antagligen fa min story for nasta vecka, men det kommer inte vara nagon storre overraskningen, utan jag ska bevaka fotbollslagets match. Vet inte dock om det blir damer eller herrar, men det ska bli kul!
Efter manga om och men igar fick jag antligen lag till det nya Photoshop cs5 pa min dator. Vad jag daremot behover gora ar att skaffa en extern harddisk for nu borjr det bli fullt pa min stackars dator...
Det ar i alla fall bara 2 lektioner kvar nu av dagen sen ar det HELG!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh om man ändå hade photoshop cs5 :O Jag har endast Photoshop Elements 6 =/

2010-09-03 @ 00:02:01
URL: http://evelinaallgulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0