Stressed out

Da var det snart helg. Antligen, jag har langtat. Denna veckan har vart brutal. Jag fortjanar en drink eller tva ikvall och att dansa loss. Borjar min forsta lektion om ungefar 10 min sen slutar jag strax innan 2, och da jaklar smaller det! Njuta ar viktigt i livet, och att ta vara pa de stunder man kan gora det. Livet ar harligt!
Har mycket att gora i helgen anda, men inte lika mycket som den som var. Solen skiner, det ar tidig morgon och jag mar bra! Eller vanta nej...det ar nagonting i varat hus som gor att jag och sofhie vaknar varje morgon med torra halsar och knappt kan prata...mogel? damm? Jag vet inte vad det ar men jag marker att luften i vara rum ar torr nar man andas, nan som vet vad det kan vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0