Study mode

Sitter och pluggar och det går faktiskt ganska bra! Har vart lite lat denna helgen, långhelg och allt så det var dags att ta tag i det nu. Ska göra min intervju med en fotbollsspelare denna veckan inför nästa veckas nummer av The Channels, så just nu sitter jag och klurar på vilka frågor jag ska ställa. Kommer bli lite speciellt eftersom han är svensk och dessutom kompis med min editor, men kul! Förresten om ni vill läsa The Channels på internet så har vi även en onlinetidning som heter www.thechannelsonline.com, där kan man läsa vad som händer på skolan!
Annars har jag en rolig vecka att se fram emot! Eller i alla fall helg för då åker antagligen jag, Vicci och Annie ner till Newport Beach och hälsar på Erik! Han och hans kompisar har ett beach house där så ska bli skönt att komma dit och även köra jetski förhoppningsvis! Sen om det hinns med ska det bli lite häng på Santa Barbara Polo Club där det polomatch i helgen och min bästa amerikanska vän Elliot jobbar där så han ska visa mig runt! Har aldrig sett en polomatch innan så det kan bli kul!
Detta är en bild jag tog på min syrra Veronica häromdagen, vad tycker ni om bilden?

Kommentarer
Postat av: Vicci

Du är så duktig! Både med plugget och på att ta bilder!! Lvoe u

2010-09-07 @ 09:08:39
URL: http://veronicasb.blogg.se/
Postat av: Anna

aww tack <3

2010-09-07 @ 09:27:18
URL: http://annichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0