Surgubbar och Sköna skåningar

Nu har jag precis kommit hem från stan där jag har vart och ätit Yogurthland tillsammans med Oscar, Charlie och Therese. Var så himla skönt ute så vi satt i mer än en timme på en bänk på State och pratade i den ljumma, sköna sommarkvällen. Ja, det har vart varmt idag också. Inte lika som igår, men ändå väldigt varmt och klibbigt.
Sen är jag lite förbannad. Jag och Therese gick och tittade på SBCC's fotbollsmatch och vi ska kunna gå in utan att betala eftersom vi skriver för skoltidningen. Men vi har inte fått våra presspass än av våran redaktör vilket jag tycker är dåligt, men det har inte vart några problem hittills. Dock idag var den en väldigt envis och sur gubbe som sa att vi inte fick vara där om vi inte betalade eller hade presspassen. Han frågade om jag vart där innan och jag har sett varenda herrmatch denna terminen men han hade tydligen aldrig sett mig, och jag har aldrig sett honom. Enda anledningen till att jag kom in var att jag sa att jag kände coachen och att han kunde intyga att jag skrev för The Channels, då var det inga problem minsann! Men jag förstår dem också, vi borde ha våra presspass nu, så jag ska ta tag i våran chefredaktör så jag får det! Sist jag frågade sa han att jag inte behövde det än men jo, det behöver jag visst! SBCC vann i alla fall så det var ju kul, men jag kunde inte riktigt smälta att vi fick bråka med dem som satt i inträdet om att komma in.
Nu ska jag titta på Svenska N.Y fruar och sen sova! Bilder kommer imon från mitt och Ross försök till skuggbilder men eftersom det var molnigt blev det inte bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0