Tigerkaka

Hej på er!
Är hemma hos Syrran aka Vicci, hon färgar mitt hår och ska även slinga det för min utväxt ser för hemsk ut, som en tigerkaka ser jag ut på huvudet!
Disneyseshen med Ross igår blev riktigt mysig, vi hanlade mat på Trader Joe's innan vi åkte till mig och lagade till kyckling med potatis och haricot verts (stavas det så?), gott var det i alla fall! Sen tittade vi på A Bug's Life och Monsters Inc. men tyvärr fick Ross så ont i ögonen efter ett tag pga att han nyss opererade dem för starr? tror det var starr. Stackarn. Men det var rikigt kul i alla fall! blir snart en till disneytimme tror jag!
För övrigt kommer jag vara jättetråkig denna helgen och spendera mestadelen med att skriva essays. Vill inte! Men är så illa tvungen. Ska i alla fall hinna med en bbq imon hos Andy, Ian och Ricky.
Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0