Snart...

Jag har hittat ett ställe jag vill bo på i LA. Det ligger i Hollywood/Korea Town, så det blir back to the roots, hehe. Det är en studio, som är en etta, parkett golv (tack och lov!!!), kaklat badrum och fräscht kök. Det finns även en roof top där man kan sitta och dricka vin på kvällana och titta ut över Hollywood skylten.
Annie och Elin var med och kollade, och de godkände den också!
Annie räddade mig förövrigt när jag var lite lost in LA.
Igår var det lite fest som slutade med lite efterfest hemma hos oss med mina roomies, Christina, Mauritz och Fredrik. Diskussioner om musiksmak och lite gitarrspel slutade kvällen med.
roof top

Mauritz kör!

Mauran! Sån himla rolig kille!


Gulliga Adam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0