Update

Anledningen till att jag inte har bloggat pa ett bra tag, eller bloggar ofta ar for att jag inte har nat intressant att blogga om. Eller ja mitt liv, men just nu hander det inte sa mycket utover det vanliga, ni vet skola och sa vidare. Jag tycker att en blogg ska handla om nagot specifikt, nagot speciellt. Jag tror att jag kommer bli mer serios med bloggen i sommar och i host...da kommer jag garanterat har mer roliga saker att skriva om.
Det som har hant de senaste veckora ar att jag har haft Spring Break, jag har vart i Hawaii, jag har borjat ogilla matte annu mera, och jag ser fram emot sommaren. Framfor allt for att dels min underbara van Malin kommer hit da ochs ka lasa engelska i San Diego och hanga med mig i LA och for att min mamma kommer med mig hit i nagra veckor i slutet av Juli.
Jag lamnar Santa Barbara om lite mindre an 2 manader for att bli en LA girl. Jag ser fram emot det enormt mycket. Santa Barbara ar en underbar och valdigt vacker stad, men valdigt liten. Jag atervander nar jag pensionerar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0