Desolate Roads och Continuum

Ikväll hade två av mina vänners filmer prämier på Santa Barbara International Film Festival. Alex och Andy är två väldigt talangfulla, unga regissörer och jag tror och hoppas att detta bara är början på deras karriärer! Jag måste säga att de verkligen var i top 5 av de kortfilmer som visades där ikväll.
Jag, Briitta och David var på IKEA på dagen. Det var roligt som vanligt. Köpte ett nytt lakan, bröd och Herrgårdsost!
När de flesta ikväll är ute och roar sig har jag en hemmakväll av artikel skrivande. Har en deadline på en profil tills tidig måndag morgon och tänkte bli klar, eller nästan klar med den idag!
John, Alex, Will och Andy

Annie och Zoe

Zoe, Patrick och Bre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0