Detta var sista gången

Efter snart 2.5 år på SBCC så har man ju testat den mesta av skolmaten här. Och man har tröttnat på den för det är alltid samma mat. Men trots det så äter man den ändå för att man måste ju äta! Ok, jag ska inte klaga på salladsbaren, den är det enda som håller måttet. Men idag fick jag nog.
Varje dag har det en så kallad specialrätt, idag var det någon slags kycklingwrap. Den såg helt ok ut där den låg helt oskyldig på en tallrik, så jag bestämde mig för att beställa en sådan, och dessutom var den billig. Den smakade helt ok och jag blev mätt. MEN sen kom smällen.
Två timmar senare vänder sig min mage, jag skojar inte, helt ut och in. Jag springer till badrummet 5-6 ggr och ja, ni fattar ju vad jag gör där. Jag kan inte sitta stilla för då börjar det igen utan måste röra mig. Jag åker och handlar. Går i mataffären, känner hur det börjar bubbla i magen igen och helt plötsligt blir jag tvungen att släppa korgen och springa ut till närmsta toa. INTE OK.

Så nu har jag bestämt mig. Hur klyschigt det än låter kommer jag hädan efter hålla mig till salladsbaren den tiden jag har kvar på skolan.


Cody och Jag på från i helgen när vi plus Briitta hikde i bergen till underbara 7 Falls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0